ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

  • Posted by admin
  • On 17 Μάϊου 2017
  • 0 Comments

Το Τουριστικό Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία μέσω της οποίας οι τουριστικές επιχειρήσεις προσδιορίζουν μέσω των εν δυνάμει  και των ήδη υπαρχόντων πελατών τους τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τα κίνητρά τους με σκοπό να προσαρμόσουν ανάλογα τα τουριστικά προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.

Το πρόγραμμα Διοίκηση και Μάρκετινγκ ταξιδιωτικών και τουριστικών επιχειρήσεων απευθύνεται σε φοιτητές και απόφοιτους ΑΤΕΙ και ΑΕΙ, σε εργαζόμενους στον τομέα των Τουριστικών Επιχειρήσεων αλλά και σε ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων.

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν σημαντικές γνώσεις και δεξιότητες όπως:

  • Κατανόηση της λειτουργίας της Διοίκησης Μάρκετινγκ σε  Τουριστική και Ταξιδιωτική Επιχείρηση.
  • Ικανότητα συγγραφής ενός Πλάνου Μάρκετινγκ.
  • Ικανότητα δημιουργίας Επιχειρηματικής Στρατηγικής και Στρατηγικής Μάρκετινγκ στοχευμένη ειδικά στις Τουριστικές και Ταξιδιωτικές Επιχειρήσεις μέσω της μελέτης του ανταγωνισμού και την τμηματοποίηση της τουριστικής αγοράς.

 

 

0 Comments

Leave Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *